tisdag 7 april 2015

Wonderland

Avdelningen som jag började på idag heter Wonderland. Avdelningen är samma som Disneyland, alltså en medicinsk barnavdelning. Eftersom det ofta var fullt på Disneyland så har de en till medicinsk avdelning. Det har varit en jättelugn dag! Jag har typ suttit hela dagen! Men de har nog de som jobbar här också gjort.  I slutet av praktikdagen var det bara tre patienter kvar på avdelningen!

Det har varit soligt och fint väder idag men när jag äntligen slutade blev det molnigt och blåsigt!  Och så har det fortsatt att vara resten av dagen.

Det är tur att jag bor tillsammans med tjejjer med engelska som modersmål! Idag har Sara hjälpt mej att få allting rätt skrivet på Europasset! Så nu har jag bara att försök hitt någonstans var jag kan skriva ut det och sen ede bara underskrifterna kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar