måndag 6 april 2015

Hejsanhoppsan!

Idag var sista dagen på påsklovet! Imorgon böjar jag på en ny avdelningen!
Jag har bara tagit de lugnt idag!  Bara luggit och slappat och kollat gossip girl!  Var även ett varv till affären och handla och så har jag lyckats träna lite.

Nu ede bara sex dagar kvar här! Tiden har gått fort! Men de ska bli skönt att få fara hem!
Dock vet jag int hu jag ska lyckas få ifyllt alla papper till söndag!  Mitt webmail funkar int på juppi nå och jag har inget internet på datorn och jag har fått ett europass skickat där som jag skall ha fått ifyllt och sen hitta någonstans att få skriva ut det. När jag har lyckats med detta  skall jag ha underskrifter på det. Stressar ihjäl mej för detta!  Hatar verkligen att få uppgifter som är i stortsett omöjligt att få fixade! Grrrr!!

Nåjå nu ska jag slut att klaga och fara å sova istället! Godnatt! Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar