tisdag 7 april 2015

Några saker som jag tycker mindre om här i Malta:

-ÖDLORNA!!! Men jag har blivit lite vanare med dem så igår när jag gick på trottoaren klarade jag av att gå utan att vara livrädd och ha gråten i halsen! Lite rädd var jag nog men int lika som förr!
-Männen. Varenda dag så ede nån som busvisslar, tutar och hälsar åt en och ropar efter en. Det värsta är nog när man kommer gående och ser en man i 50 års ålder som glor på en och följer en med blicken och när man har gått förbi så vänder de sig och kollar in ens röv. Sjukt äckligt! Hatar verkligen sånthär! Tyvärr är männen här mycket för blonda tjejer med blåa ögon...
-Bussen! Det ska bli så skönt att få komma hem och fara vart man vill när man vill utan att först behöva stå länge och vänta på bussen. Och jag hatar verkligen när bussarna inte kommer på utsatt tid eller inte kommer alls!

Annars är allting riktigt bra här! Jag trivs som fisken i vattnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar