söndag 13 juni 2021

Strandhäng

I fredags var jag till fäboda med mamma, Madde, Nilla, Jonna, Hanna, Lina och alla mina syskonbarn. En riktigt skön och rolig dag! Vilken rikedom att få ha så många systrar ❤️

Lillgumman min ⬇️ Som var så trött så hon somnade i min famn å låg och sov sin dagsvila med mej. Finns väl inget mysigare än när barn somnar i ens famn 😍





I fredags var André sista dagen i jobb. Så två veckor semester får vi ha tillsammans! 

På lördag morgon fixade jag en lyxigare frukost sen for jag till Killingholmen på loppisrace med Madde och Jonna. På kvällen var jag till svärisarnas tomt för å bada bastu. 

Då vi kom hem lyftade vi ut vår extra säng i paketbilen och for iväg till en "montto" å sova. Orsaken till att jag ville ha en paketbil var för att få campa i den å nu har vi äntligen testat det. 




Idag har vi varit och rösta i kommunal valet och sen for vi med motorcykel till Kackurshamnen var de hade fika och lite ett som annat. Fick äntligen testa DA's iced coffee.
Vi har lånat en motorcykel nu över helgen så vi fått åka lite. Så härligt! Ibland önskar jag nog att André inte skulle ha sålt sin motorcykel...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar