söndag 20 juni 2021

Hanna & Lucas bröllop

En stor dag då jag verkligen hade önskat att jag sku få må bra. Men tydligen inte. Jag hade min femte migrän dag denna vecka. Om någon undrar hur jag hunnit göra allt jag skrev om i förra inlägget om jag haft flera migrän dagar så har jag tryckt i mig massor med medicin och verkligen gjort allt för att få några migränfria timmar. 

Men på lördag var min migrän så vansinnigt brutal så jag hamna å fa in till akuten. Fick int bort migrän helt men de lättade iallafall så pass så att jag kuna vara. Vi hann hem från sjukhuset i god tid så att vi hann ställ oss till bröllop å begravning. Vi delade på oss då det både var vigsel och begravning på samma gång och sen for vi på bröllopsfest tillsammans. En riktigt fin fest ❤️












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar