tisdag 1 juni 2021

Jennifer & Tossis bröllop

Tyckt att jag har gjort så myki kul på sejnast tiden så jag tänkt uppdater liti. Börja koll igenom bildre å insåg att okej, int had jag ju gjort så myki äntå. 

Jag å André har varit å vandrat här i larsmo. Man sku ju tro att vi sku kom oss ut ofta tå vi har en så fin vandringsled nära var vi bor. Men nää hu skönt he än va sist så tog de oss ändå ett år innan vi kom oss ut igen.




Vi har fått vara på ett otroligt mysigt utebröllop. Det var VÄLDIGT kallt men med filtar och tända ljus blev de ändå så sjukt mysigt! Å så vackert brudpar. En magisk kväll! Efter bröllopet for vi å bada utebastu till Dani och Ninas. 














Hur jag låtsades se ut på bild                                    VS                    Hur jag såg ut påriktigt med 
                                                                                                            allt jag had pyltta på mej



Vi har även hunnit vara flera gånger och sova till villan redan trots att det bara är 1 juni ännu. Vi brukar oftast inte börja vara ut till villan så tidigt men iår är det lättare att ta sig ut då vi har egen båt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar