torsdag 3 juni 2021

Semesterfirarn

I måndags började jag min semester. Och den har börjat på bästa vis! Har hunnit med så mycket fast det bara gått tre dagar. 

På måndag var jag på massage. Fick sen hänga med Janina och Theodor. 


På tisdag fikade jag med Julia, kollade hockey, var på kaffe med några systrar och var sen på frisbeegolf med en del av min familj.



På onsdag var jag ut och springa. Försöker träna så att jag skall klara av att springa längre rutter. Å igår klarade jag längsta rutten efter förlossningen! Då jag sprang kändes allt bra men efteråt fick jag så ont så får no bara inse att kroppen inte är redo ännu. 

Jag å André for till stan på lite shopping. Vi köpte äntligen nya bekväma skor. Har länge tänkt satsa på skor men tycker att alla skor som är bättre för fötterna är så fula!! 

Vi var även och handla garn så nu ska jag börja sticka min första tröja. 

Vi for sen till skolparken på sommarens första lösglass! Så härligt!

På kvällen umgicks vi med en del av Andrés familj.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar