måndag 8 mars 2021

En bra vecka

Ser med tacksamhet tillbaka på veckan som varit. Förra veckan var min första jobbvecka på över en månad. Sen vi fick reda på att allt inte stod rätt till med vår lilla prins så har jag endast jobbat 12 dagar sen nån dag före jul. Den psykiska stressen gjorde att min kropp blev helt slut och det tog på så pass mycket att små promenader var för mycket begärt redan före vårt hjärta dog. 
Men denna vecka kunde jag jobba som vanligt utan problem! Kroppen har äntligen repat sig!!! Längden på mina promenader anpassas numera efter min lust istället för in ork, kan nog inte beskriva hur skönt det är!

Jag var ledig i helg! Lördagen blev en lugn och skön dag tillsammans med våra familjer. 
På söndag tog vi en rejäl sovmorgon och följde sen med vasaloppet en liten stund. Hörde på sammankomst och for sen ut och skutta snö efter "snöpyro". På kvällen var vi till Andres föräldrars och bada badtunna och utebastu. Perfekt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar