tisdag 30 mars 2021

Dag 4/5

Tidigt på lördag morgon for André till Levi. Och lämnade lilla jag själv i fem hela dagar. Joo jag är en riktig crybaby då de kommer till att vara utan André! Förstår int hu vi klarade av att vara utan varandra i tre månader då jag var i Hawaii. 

Jag trodde ju då att jag sku ha riktigt tråkigt och bara sitta hemma. Men istället har jag ju knappt hunnit vara hemma. I helgen var jag hela lördagen hos Janina och Toni. Hela min familj var där å inflyttningsstädade och på kvällen badade vi i utebastu. På söndag var jag på kaffe till Julias, på långpromenad, en sväng till Svärföräldrarnas och sen blev de spelkväll med några ur min familj.

Igår och idag har jag varit i jobb. 

Så har no fått tiden att gå men no sku han gärna få kom hem ändå, helst direkt! 

Nu ska jag sova en sista natt ensam och sen ede bara ett kvällsskift innan jag får krama om honom. De ska jag väl klara av! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar