torsdag 11 mars 2021

Torsdag

Blev lite besviken imorn dĂ„ jag vaknade och klockan redan var halv 11. Jag hade sovit en 11 timmars natt 😳 
KĂ€ndes som att jag sovit bort halva dagen men konstigt nog gav de mig motivation att fĂ„ nĂ„got gjort för att kĂ€nn att dagen int had fari i hukka. 

TĂ€nkte byta sĂ€ngklĂ€der och helt plötsligt sĂ„ var jag igĂ„ng med stĂ€dning och stĂ€dade hela nedrevĂ„ningen. Jag Ă€r en sĂ„n person sĂ„ jag stĂ€dar hellre en annan dag Ă€n fredag. För fredagar Ă€r egentligen stĂ€ddag för mej, de e liksom inbyggt i systemet, sĂ„ sen dĂ„ de e fredag och huset blivit stĂ€dat redan innan sĂ„ njuter jag nĂ„ vansinnigt! 
Sen har André Àven fÀrdigt veckohandlat sÄ imoron blir en ledig dag utan nÄgra mÄsten. LyxLyxLyx!

IkvÀll har jag hÀngt med Nni, Janina och deras killar. Blev bjuden pÄ tÄrta. Perfekt hÀng och god fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar