fredag 24 april 2020

De e nära nu

Nu är allt på min to do lista avcheckat. Har inhandlat näs tamponger och ställt med näsdukar om jag börjar blöda näsblod vid altaret. Hoppas verkligen att jag gjort det i onödan!!
Får också hoppas att migrän håller sig borta imorgon så att jag kan njuta av dagen.

Är inte så farligt nervös ännu men kan nog erkänna att jag är rädd för att jag skall stiga på klänningen och falla när jag går upp till altaret. Men vilken brud är inte det?

En positiv sak med att det inte blir någon stor bröllopsfest är att jag har fått vara avslappnad idag och bara måra på med det som sku göras, ingen stress över att fixa festlokal och att ha allt med festmat i ordning.

Sista dagen som miss Sundqvist. Tänk! Så sjukt taggad!

Fick presenter hemlevererade igår. Tack fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar