torsdag 16 april 2020

Jag ger upp!

All min positivitet inför att ha ett omplanerat Corona bröllop är helt bortblåst! Allt bara skiter sig.

Här är all fasad borta och jag skriver exakt hur jag har det. För nu ger jag upp! 

Vi skall streama live från bröllopet så att vänner och familj får vara med på det sättet. MEN pågrund av Corona viruset så måste man ha 1000 följare på Youtube för att få streama live där (för de hinner inte gå igenom allt material som folk sänder och stoppa t.ex. terror videor och opassande videor ) så vi fick söka nya lösningar.
 Alla har inte Facebook och Insta så vi kan inte sända genom de sidorna. Kyrkans elektronik som används vid live stream flyttas just nu mellan kyrkorna med fyra veckors mellan rum så att de streamar från olika kyrkor och då råkar de ha detta i någon annan kyrka helgen då vi gifter oss...

Jag fick min klänning ikväll och är plötsligt väldigt missnöjd med den (att jag är lite för trött inverkar nog så att jag överreaktion lite). Men har bara gråtit över det ikväll och for snabbt hem till mamma och syster för att prova klänningen hemma och se hur de känns då jag har utrymme att gå omkring och känna efter lite. Då klänning är på börjar jag BLÖDA NÄSBLOD!!!! Droppar såklart på klänningen. Panik!! Tur var mamma, pappa och Lina snabba att hjälpa till och de fick upprett allt! Men jag brast bara ut i gråt. Dehär händer ju bara inte.

Jag blöder inte näsblod vanligtvis och de e över 10 år sen det hände sist. Men hittills denna vecka har jag "blöödd" tre av fyra dagar?? Är jag så stressad?! Tänk om jag börjar blöda under vigseln??? 

Och nu då allt går fel så börjar allt kännas dåligt. Jag får inte ha mitt drömbröllop. Jag får inte ha bröllopsdagen som jag så länge planerat. Jag får inte ens ha familj och vänner på vigseln. 
Tack och lov så har jag fortfarande världens finaste fästman och jag blir gift med honom den dagen, oberoende om allt annat är dåligt. Och de e ju de viktigaste.

Att då ännu till ha läst detta idag har gjort att jag fått oroa mig extra mycket... Hoppas verkligen att de inte hinner ändra dehär före bröllopet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar