onsdag 21 november 2018

Ibland blir jag bara så arg på min kropp!

Är van med att jag är jättekänslig och blir spänd i ryggen, axlarna och nacken av minsta lilla sak! Och att ha migrän pågrund av det är något jag har ofta!
Men att min kropp trots mediciner och massage är så spänd efter att jag sovit på skarpt underlag att jag har så svårt att återhämta mej från det gör mej så arg just nu!
För att gå med migrän flera dagar i sträck på en plats där du är bland människor hela tiden och det inte finns så stor möjlighet att vara ensam och ha det tyst suger!

Att veta att jag har två veckor kvar här och istället för att njuta så lider jag och är stressad över att hinna återhämta mej så att jag skall klara av den långa resan hem sen.

Sorry att jag är så negativ men såhär är läget just nu!

Pågrund av min hälsa har jag inte gjort så mycket igår och idag! Har endast varit på promenad och varit i mitt rum och fixat småsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar