onsdag 7 november 2018

Dream come true

Jag kan dö lycklig nu! Såg delfiner igår. Nää ännu bättre

JAG HAR SIMMAT MED DELFINER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Körde till västkusten, paddlade ut i havet med surfbrädor och så kom delfinerna och simmade runt oss. Så sjuukt najjs! Simmade mitt i stimmet så hade delfiner under mej och på sidorna!! Var 1-2 meter ifrån en!
Plötsligt åkte alla utom typ tre iväg så vi paddlade mot våra kompisar som var närmare stranden. En av dem hade sett nånting i vattnet och var ganska säker på att det var en haj! Och konstigt nog var jag inte rädd! Var så överlycklig så inte ens en haj kunde ta bort min glädje! Såg aldrig hajen igen så var ute en stund och paddlade sen in igen.

Åkte till electric beach och snorklade! Alltså wow!!! Så sjukt mäktigt! Snorklade vääldigt länge, for på mat till KFC och sen på en hike.

Avslutade kvällen vid Esthers i Honolulu med middag och spel.

Alltså så sjuukt kul dag!! Så tacksam för allt jag får uppleva här! Saker som jag alltid drömt om!

Har bara filmer av delfinerna så måsta screenshot. På sista bilden syns mina fötter så då vet ni hur nära de var!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar