torsdag 24 mars 2016

Torsdag

Slapp ju såklart inte huvudvärken... Har haft lite igår och idag. Men den är iallafall inte lika hemsk som i tisdags.

Igår var en bra dag! Vaknade redan halv åtta,  utan alarm!!! :o Tränade, var å handla,  bakade bullar och när Christoffer slutade från jobbet for jag till hans. Vi var till Sundby för Christoffer sku fix nå med nå "hoppo" och jag for ut å gå sålänge.   Sjukt äckligt att vara ute å gå mitt ute i ingenstans!

Idag har jag jobbat så har nu int hunnit göra så mycket!

Det värsta med att jobba i jeppis! Som tur var jag ute i bra tid så kom inte försent till jobbet fast jag fick stå och vänta i flera minuter. Hur kommer man ens på att ha en tågbana genom en stad? Som tågen dessutom kommer ofta på när det är rusningstrafik. Jaa no finns e myki man int förstår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar