tisdag 8 mars 2016

En blomma tänker inte på att tävla med blomman bredvid. Den bara blommar!

Läkarbesöket gick bra och jag fick mitt läkarintyg!

Skulle sen hitta på något att göra till halvtre... Hatar att vara i stan och vänta på något! Har gjort det så många gånger så det är tråkigt!

En sak som jag lärt mej under den senaste tiden är att vara ute och äta själv. Förr skulle jag ALDRIG sätta mej ner vid ett matställe och äta alldeles ensam! Detta eftersom jag skämdes så mycket!  Jag tänker alltid att alla kollar på en och att jag ser fet, konstig och ensam ut. Jag skämdes till och med när jag var och äta med en annan person och den personen for på wc så jag satt själv när maten kom.
Jag är även riktigt långsam att äta så Christoffer blir alltid klar före mej, så om han far å spela på spelautomater medan han väntar på mej så kastar jag maten ibland för att jag helt enkelt inte klarar av att sitta där själv och äta.
Men Christoffer har lärt sig detta och jag har även blivit bättre!

Men somsagt så har jag lärt mej att det faktiskt inte är så farligt!  Det är ju egentligen helt normalt!

Idag var jag till kotipizza själv och fira kvinnodagen med en pizza.

Ha en bra kvinnodag alla kvinnor där ute! Ni rockar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar