måndag 21 mars 2016

Hejhopp

Hoppas att ni alla hade en skön helg!  Min var helt okej. Har jobbat både fredag, lördag och söndag men har även hunnit vara med Christoffer och hans kompisar och gjort lite annat.

Idag har jag haft nattskifte så har varit ledig nästan hela dagen!
Direkt jag kom hem från jobbet fick jag börja ringa runt och fixa min bil försäkring. Har varit lite strul. Fick dock inte fixat det helt, väntar på att försäkringsbolaget skall ringa upp mej. Blää!

Har varit till mommo och moffas och tvätta min bil idag och hitta faktiskt den blåa färgen under all lera! Stanna en stund vid mommos och moffas och umgicks med dem!

Sen har jag bara varit på promenad, kollat serie och väntat typ TVÅ TIMMAR på att min dator skulle uppdateras. Tydligen så uppdaterades Windows 10 automatiskt och bara för det har jag varit utan dator så länge.  Ville inte ens ha Windows 10!
Och nej det skulle inte vara nån katastrof annars att jag måste vara utan dator, klarar nog mej dagar utan den. Men då man har ställt till och är mitt uppe i ett avsnitt och så börjas det, då e det inte okej!

Som ni ser behövdes den verkligen tvättas! Orkar inte svänga första bilden så ni får vända er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar