torsdag 17 mars 2016

Enjoy life now! This is not a rehearsal

Har jobbat mycket dom senaste dagarna och inte orkat blogga!

Jag har vikarerat på eftis vid pursisalmi samtidigt som jag börjat jobba 100 % på Spirea.
På tisdag var jag först på eftis, for hem och vila nån timme, for till Spirea och jobba nattskifte , vilat nästan två timmar vid Krisus och sen på eftis igen.
Det blev lite mycket men jag valde det själv och jag hade iallafall något att göra. Det är så roligt att få vara med barn och språkbada lite emellanåt. Det är ju förstås lite språkbad då jag e vid Christoffers eftersom hans familj är finska men iallafall.

Är klar med 30 days shred level 1 nu och började med level 2 idag. Huh! Det är många jobbiga övningar som jag hatar med där så vet int alls hur jag skall komma igenom det...
Hatar att göra övningar i plankposition, finns typ int nå värre!

Jenni 20 år som målat! Så otroligt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar