måndag 28 mars 2016

Påsk

Hoppas att ni har haft en riktigt bra påsk och har ätit mycket gott! Men även kommit ihåg varför vi firar påsken.
Själv har jag haft en super påsk men ätit lite för mycket gott... Haha bäst att inte stiga på vågen på länge nu!
Iår blev jag tvungen att ta ett stort steg in i vuxenlivet i och med att jag för första gången inte hade sportlov. Så det kändes skönt att jag råkade ha ledig helg just denna helg så var ledig fredag, lördag, söndag och måndag, precis som skolbarn har.
Hela helgen har jag varit med Christoffer! Vi har mest tagit det lugnt och njutit av att vi var lediga men också hängt med syster hanna och hennes pojkvän Joel.

Idag har vi hämtat pizza från Neste, varit ute i det fina vår vädret, ätit godis och spelat kort.

Ikväll ville jag inte fara å sova så tidigt så har luggit och kollat film, en ritad prinsessfilm. Haha sku vila sejj att jag satt å kolla med nå barn men nej, jag låg helt själv och kollade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar