fredag 4 mars 2016

Be somebody that makes everybody feel like a somebody

Idag har jag och pappa varit och fixat allt papper som jag sku ha fixa med bilen. Så nu e allt klart. Men pågrund av dendär nya skitgrejjen om att man int får nå registerbok nåmera då man köper en bil så blev jag tvungen att fara till besiktningskontoret och fix en sådan. Man får nämligen int fara utomlands med bilen om man int har nå sånt. Kvitto som man får då man har besiktat bilen funkar också.
Detta eftersom polisen i Finland får upp på datorn och kan se att allt är i skick men det kan de inte i ett annat land. Bra tänkt där! Nu lyckades de verkligen krångla till det!  +att man får en kod från typ banken som man skall ge åt den som köper bilen när den är betald. Tänk då på de stackars äldre människor som redan från början har det svårt med datorer. Det är nog int riktigt igenom tänkt.


Ikväll kom nni å frida på kaffe till mitt. Sen har jag bara tagit det lugnt innan jag for iväg till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar