söndag 8 mars 2015

life is a journey and only you hold the map

Vill börja med att säga GRATTIS till alla kvinnor som läser detta! Hoppas att ni har blivit uppskattade av männen omkring er idag när det är kvinnodagen.

Jag blev uppvaktad med en present av älskling idag! Han e så underbar hade pojkvännen min!
Igår var jag å krisu å vara med Krisus kompisar.  Vi var ute till typ klockan två, vilket är väldigt sent för mej som äntligen fått in som vana att lägga mej mellan 11 och 12 och sova till klockan 8 eller 9 på morgonen.  Så jag har vari väldigt trött idag!
Men jag har ändå orkat göra en del. Jag har vari till bönhuset, byggt pussel och spelat playstation med krisu, fått massage av älskling och haft spatime med hanna och lina, fick benen rakade och insmorda samt lackade naglar. Sen har jag även lyckats göra färdigt en hemtent.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar