torsdag 26 mars 2015

Lever livet

Jag tog en ledig dag från praktiken igår! Det var soligt och varmt så jag valde rätt dag att vara ledig på!
Matilda och Anina var också lediga så vi stack iväg till stranden. Det tog typ två timmar för oss att hitta en strand... Tänk de, en ö ute i havet med endast typ tre sandstränder :000
Nåjaa vi hittade stranden och fick sola en stund. Jag trodde inte att jag skulle få nån färg så jag smorde int in mej med nå solkräm. Inte så smart gjort för när jag kom hem var jag röd som en tomat!
Jag simmade för första gången i år! Ojj va kallt det var!

När det blev kallare for vi vidare för att se på en annan strand.  Det var otroligt fint landskap påväg dit!! Vi var högt uppe på nå fjäll liknande grejj och såg ut över stora områden!






Oreo glass!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar