lördag 21 mars 2015

Fredagskvällen spenderades hemma på internatet med en skoluppgift!  For iväg till en affär för att köpa nå gott åt mej! Ni vet i böcker så kan man läsa om scouter som är i affärer och hjälper kunderna för att samla in pengar! Jag såg en grupp med scouter när jag kom in i affären men tänkt int desto mer på de. Sen när jag kom till kassa så kom en pojke springande å tog min pizza, jag fick panik å trod att de var nån som stal mina saker! Mittiallt drog han korgen ur min hand å byrja plock varona min å först då insåg jag att heey de e ju en scout som hjälper får att få pengar. Pinsamt då man int e van med sånt här.

I morse steg jag upp tidigt och tog bussen till Sliema, var Matilda, Anina och Sandra bor. Vi har shoppat typ hela dagen och sett oss omkring lite i staden.

här kommer en massa bilder från dagen!













Mäccen <3 <3

En bro med hänglås som folk har lagt när de har förlovat sig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar