fredag 29 januari 2021

Migrän och sjukhus besök igen

Igår hade André tagit ledigt hela dagen. Planen var att jag sku på ett läkarbesök från morgonen och sen sku vi strosa runt i Kokkola och ha en heldag tillsammans. 

Men istället blev det en migrändag. Jag spydde upp precis allt jag åt och drack, ingen medicin hjälpte och smärtan var olidlig. Så vår dag tillsammans gick ut på att han fick ta hand om mej. Tillsist blev vi tvungna att fara till akuten så att jag sku få vätska och mediciner i dropp. Fyra timmar fick vi stanna på sjukhuset innan jag var så pass i skick att jag kunde åka hem... En hel dag i spillo bara pågrund av migrän...

Byri ha så vansinnigt lejdo! Verkar som att int vi ska planer nånting nujust för inget blir som vi tänkt... 


Vi fick ta en sånhär lunchdejt istället sen då jag äntligen kunde äta igen. #lyxdejt

2 kommentarer: