söndag 31 januari 2021

Café besök med me, myself and I

På fredag var jag väldigt slut efter allt som hänt dagen innan. Skulle gärna ha stannat i sängen hela dagen medan André var i jobb. Men blev tvungen att ta mig in till stan så de var bara att "dra upp snorn" å fara. 
Efter att ha fixat mitt ärende for jag på café för att belöna mig själv. 



Igår och idag har vi varit vid svärisarna villa. En traktor åkte genom isen igår så männen höll på att jobba på med den typ hela gårdagen och fick fortsätta idag för att få upp den. Jag har mest suttit inne i villan och ätit gott eller stått och kollat på så de var kanske inte så jobbigt för mig men är ändå helt slut nu efteråt. 

Ikväll blev det soffhäng framför våra favorit program; farmen och elitstyrkans hemligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar