onsdag 20 januari 2021

Hejdå 2020

Hade tänkt göra ett inlägg för att summera mitt 2020 men vi fick ett så tungt slut på året så allt bara lämnade. 

För att vara helt ärlig så var det skönt att år 2020 blev färdigt! 

De var ett av de viktigaste åren i mitt liv med bröllop och bröllopsfest och jag har haft massor med underbara stunder. Mycket familjetid, många fina fester för blandannat mina föräldrar som fyllt 50 år. Så det har nog haft många ljusglimtar.

Men med corona och restriktioner så känns det ändå som ett tufft och jobbigt år! Man har fått oroa sig mest hela tiden och kännt sig skyldig såfort man lämnat hemmet typ.

Hade tänkt att vi lämnar Corona i 2020 och slutade helt läsa nyheter och hålla koll på hur läget ser ut här i nejden... Men får nog bara inse att vi inte slapp det än. Så vi får lov att kämpa vidare 💪🏻

Jag är tacksam över att jag har världens finaste man som har stått vid min sida genom hela året! Vi har fått gå igenom lite väl många prövningar känner jag! Våra familjer har verkligen satts på prov och de har verkligen visat oss att de finns här för oss i vått och torrt, no matter what! Vi hade aldrig klarat oss såhär långt utan deras stöd och hjälp! 

Vi fick en fridfull jul tillsammans med våra familjer. Nyåret firades med min familj vid solhaga. Där badade vi badtunna, åt väldigt mycket gott, spelade spel och hade det mysigt! Vi sov över där och började det nya året med brunch. Perfekt att få vara med André och familjen sista dagen på året och att få börja 2021 tillsammans med dem! Bättre start på det nya året kan man ju inte få! 

Jag är helt redo för nytt år! 2021- please be good!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar