onsdag 30 september 2020

Höstmys

Här sitter jag i fåtöljen och bara myser! Har tänt ljus och lyssnar på en podd medan jag väntar på att André ska kom hem med Doncken mat. Fint sätt att få avsluta en rätt så bra dag på! 

Började dagen med ett möte. Sen var jag på loppan och till Sunds med Julia. Köpte äntligen en ny grönväxt! Vilket gjorde att nu vill jag bara ha fler å fler växter 🙈



På loppan fyndade jag ljuslyktor och en jacka.




Jag brukar inte gilla höst men nu älskar jag hösten! Älskar att de blir mörkt så man kan ha tända ljus både inomhus och utomhus, träden blir så vackra, luften känns så frisk och fräsch och ett lugn infinner sig. De bara går ju int att int sätt sig ner å mysa nu då allt e så mysigt. Har väl blivit gammal då åsikten ändrat så 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar