tisdag 17 mars 2020

Tisdag

Vaknade med huvudvärk och var riktigt stel i nacken och axlarna. Mitt nackspärr var lite sämre och allt detta påverkar såklart mitt humör! Börjar bli riktigt trött på att jag alltid måste gå omkring med värk! 

Jag och babe lunchade på Sannis kök idag. Sjukt att matställen får ha öppet så att man sitter 20-30 pers i ett litet utrymme nära varandra och äter. Men annars så får man inte vara fler än tio personer på offentliga sammanträden, hur går detta ihop? 
Var kanske inte så smart att luncha ute nu då corona virus härjar men trodde inte att de sku vara så myki folk där.

För att pigga upp mitt humör lite for vi och shoppa lite mera möbler och sånt. Roligtroligt!

Vi har jobbat på bra i huset ikväll och fått hjälp av mamma och lina. Så nu är vårt rum klart och tapeten helt borta ur rummet på vinden. Så skönt! 

De e dyyrt nu! Vi kom från stan med bilen full. Så kan de gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar