måndag 16 mars 2020

Jag har världens bästa fästman

Idag var då planen att vi sku dra till Sverige men vi fick ta vårt ansvar och stanna hemma.

Vi har handlat lite grejjer ur affärerna här istället och sen for vi till vårt hus och jobba på.
Jag började på med ett nytt rum på vinden. Rev ner skåp och lister och började riva tapet. Gick bra först men sen sket sig allt bara för mej. Jag tappade nerverna och blev så sjukt förbannad. Haha pms barn 😂

Så jag tappade upp ett bad åt mej och låg där och åt choklad å tyckt synd om mej själv. André fixade dit dator och sånt så att jag fick ligg å koll på tv program medan jag badade och sen stekte han abborrfilé som jag blev serverad i badet. Han e så gullig!!!
Efter att ha badat i två timmar var jag glad igen och kunde fortsätta ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar