lördag 28 mars 2020

Fortfarande sjuk

Det är en rejäl flunssa som jag fått! Å de blir bara värre för var dag.

Har varit genomslut hela dagen idag. Har försökt vila men har int kuna sova nå för har varit så oroad och funderat mycket. Jag oroar mig så mycket över bröllopet. Som läget ser ut nu så får vi inte ha någon bröllopsfest om vi int får ett snabbt stopp på Corona viruset.
Hatar att vara i dehär skedet då man int vet något och int kan göra något annat än att vänta och se hur de blir.

Så de har varit en genom slut Jenni som har gråtit åt allt idag. Men har fått inse ännu en gång hur sjukt underbar fästman jag har! Hela dagen har han hjälpt mej och gjort allt för att jag ska få ha de bra ❤️

Var så hungrig när jag vaknade imorn så bad babe hämta något och så kommer han tillbaka med detta 😍

Glögg i mars känns ändå rimligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar