måndag 30 oktober 2017

If you're having a bad day, just remember; there are people with their ex's names tattooed on their bodies

Min namnsdag idag, yeeeij!Grattis till lilla mej.

Även min otursdag också. Allt går snett! Klockan e bara 10 på morgon och min  rad med saker som gått snett e lång. Men det värsta av allt hände vid mäccen! Jag har haft nattskifte å tänkt att jag sku hämt en frappe mocca och chicken nuggets åt mej. Så när jag kommer till drive-in så säger de att de int har chicken nuggets på morgonmeny???? Hallå?!?! Vem vill inte ha chicken nuggets som morgonmål? Varför gör ni dehär åt mej? Som att de inte räckte med det. De städade dessutom alla "glass maskiner" så int vila de laga nå frappe mocca åt mej heller.

Nu ska jag försök sova bort största delen av dagen så att jag int behöver vara med om nåmer idag.

Negativ och trött tjej här ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar