onsdag 1 november 2017

Hola

I måndags blev det typ som jag sa; jag sov länge efter nattskiftet.
Min arm hade varit lite sjuk och konstig hela natten men när jag vakna var den myki värre. Jag hade så sjukt och kunde inte göra vissa rörelser... Så tydligen hjälpte det inte att sova för att slippa all otur...

Idag har jag som tur inte kännt av nå i armen så förhoppningsvis ede helt borta nu. 

Jag har jobbat morgonskifte idag och for sen å shoppa lite då jag slutade. Jag hittade världens sötaste nattlinne. Jag med nattlinne? Har inte haft det sedan jag var ett litet barn? Jag som aldrig sover med nå pyjamas eller nå?! Okej joo, jag sover med pyjamas när jag är på resor och delar rum med andra personer. Nå iallafall var de så fint så jag bara måsta köp det! Jag får försöka bli van med att sova med det!

Nattlinnet har spetsrygg och  en fin spetsrand framtill. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar