torsdag 26 oktober 2017

nej se de snöar, nej se de snöar...

Jaaaa-a höni tänk att vi har fått snö redan! Som tur fick min familj övertala mej om att byta till vinterdäck redan igår så för en gångs skull råkar jag vara en av dem som bytt däck i tid.

Jag fick börja min dag med fotbad och ansiktsmask med mamma. Fick besök av min lilla prinsessa och skötte henne några timmar. Vi drog på oss vinterkläder och for ut med hunden för att få utforska snön. Hunden var helt galet lycklig, Jenni var helt okej nöjd med snön och lilla prinsessan stod bara och tittade på snön och blev lite arg när de var något vitt i vägen för henne när hon skulle gå <3

Sen var det kvällsskifte som gällde. Efter jobbet körde jag ett gympass innan jag for hem å kolla serie och varva ner. Nu skall jag sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar