måndag 23 oktober 2017

Rabble

Rabble- the natural stop before you shop

Ni som har läst min blogg en längre tid har ju sett att jag har ett litet samarbete med Rabble. Det är ganska länge sen jag har bloggat något om det så jag tänkte att jag sku skriva lite om det igen så att ni som nyss börjat läsa min blogg får veta lite vad de går ut på. Genom denna app kan ni nämligen spara lite pengar när ni shoppar.

Rabble är en app som samlar ihop olika erbjudanden, rabattkoder och kampanjer hos populära webbutiker, butiker mm. Appen är nordens största erbjudandeapp och den är gratis. Vill du inte ladda ner appen så går de också att bara gå in på rabbles hemsida. Där hittar du många olika erbjudanden.

Appen är mest central i Sverige så därför använder jag endast rabattkoder som man kan använda online. Men på appen finns det så att man kan sätta på gps:en och ta fram i vilket område man är när man är ute på stan. Då visar det upp olika erbjudanden som finns i närheten så när du är framme vid affären kommer en avläsningskod som du visar i kassan och får din rabatt.  Det bästa stället som man kan få en såndär rabattkod på är definitivt McDonald´s ;)

Jag rekommenderar att du laddar ner denna app och börja ha som vana att innan du beställer hem nånting från någon webbsida går du in på rabble och kollar om affären har någon rabattkod så att du får ditt köp lite billigare. 

Exempel på butiker som man kan få rabatter från genom rabble är Ellos, Nelly, Zalando, Hm, jollyroom, asos, Jotex, Gymgrossisten,  solresor och många många andra.
De finns alltså klädbutiker, butiker med barnsaker, resebolag, inredningsbutiker, matställen, matbutiker. smyckesbutiker osv. Typ allt! 

Hur smart är inte detta?! Så nästa gång du beställer från nelly ska du minnas att kolla på rabble först om de har några rabatter.

Här hittar ni länkar till rabble appen och till rabbles hemsida: rabble.se/appen & rabble.se/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar