måndag 23 oktober 2017

Ny layout och nyfixad header

Det var lördag den 20 juli 2013. Dagen då jag fixade en egen blogg. Den dagen fixade jag min layout och header senast. Min blogg har alltså sett lika ut i över fyra år. Haha va? Inte riktigt okej.

Jag har varit medveten om detta så hade en gång tänkt fix till bloggen lite men orkade inte. Men som ni ser har jag tagit mig i kragen nu och uppdaterat utseendet rejält. Är inte fullt nöjd med looken men den får duga. Det ser iallafall inte lika ut som förut.

Börja läsa lite gamla inlägg å inser att jag har nog ändra enormt sen jag börja blogga. Men e tacksam över att jag börja blogg för de e så roligt att gå tillbaka och läsa lite gamla minnen och att få se gamla bilder.

Nuförtiden är det just detta som är orsaken till att jag bloggar. Eftersom att jag inte är den som orkar ta fram min dagbok och skriva med penna så får detta vara min dagbok. Ett sätt att skriva om de jag gjort, sätta upp bilder, visa hur min vardag ser ut osv. Så sen får jag se tillbaka på hur det var förut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar