fredag 15 april 2016

migrän

Hej hopp!
Nu börjar det hända lite grejer hoppas jag! Jag var till en läkare igår för att få hjälp med huvudvärken min. Så nu ede klart att det är migrän jag har!  Jag fick recept på migrän medicin, tips på hur jag skall äta för att göra migrän bättre och ordinerat blodprov för att testa olika värden!

Har även varit till optikern igen! Tyckte att jag såg suddigt på längre avstånd med glasögon och migrän blev inte alls bättre av att jag hade glasögon!  Plus att jag såg nästan bättre utan glasögon! Så optikern sa att jag fick välja om jag sätter bort glasögonen eller ändrar styrka och använder dem då jag läser och ser film. Och ni förstår nog själv att behöver man inte glasögon ede lika bra att int ha! Så från och med idag har jag inga glasögon längre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar