onsdag 27 april 2016

Curl secret

Jag har länge tänkt köpa en såndär Curl Secret locktång så igår när Jonna sku till kokkola så hade jag henne att köpa en åt mej. Jag hade mycket höga förväntningar på den och trodde att jag sku få kasta alla andra locktänger för att denhär sku vara så bra så jag behöver int nån annan.

Nåjå testade att locka håret idag och är mycket besviken! Jag hoppas verkligen att det blev så dåligt för att jag int e van!

Plus att det står att lockorna håller länge, joo säkert,  efter att ha haft lockorna i nästan tre timmar och varit ute en kort stund så är mitt hår platt på många ställen.

Jag är inte nöjd med den! Hoppas att det blir finare och bättre när jag är vanare att locka med den!

Jag ursäktar hur jag ser ut på bilderna!



Såhär ser mitt hår ut nu :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar