tisdag 26 april 2016

Bilder från Sverige

Nu kommer några bilder på sånt jag köpt från sverige och så! Ni vet ju från förr att jag int fotar nå myki och att jag inte brukar bry mej riktigt om hur bilden ser ut, tycker det viktigaste är att jag sätter upp nå bilder. Så man kan int förvänta sej så mycket av mej på den fronten! 

Kan även berätta att Christoffer inte alls hatade loppis så mycket som jag trodde att han skulle göra! Han tyckte nog att det var lite jobbigt mot slutet men annars tyckte han att det var helt okej! Så vem vet, kanske far vi flera gånger. 

Hittade dessa snyggingar vid Stadium!
Dessa är från loppis! De var så sjukt söta så jag bara måsta köp dem!  

Nike familjen vår xD
Hur det ser ut när man har varit till Sverige! Man hittar olika limsa och liknande, köper godis och så skall krisu ha snus.
Kolla in smakerna!!
Ungefär det bästa med luleåloppis! 
Ett måste när man är i Haparanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar