lördag 27 februari 2016

When life gives you lemons- make lemonjuice

Det är en trött och frusen tjej som ligger under täcket i Christoffer säng och vilar.
Hade nattskifte inatt. Christoffer for till mitt och packade mina saker igår på kvällen så idag efter att jag hade fått sova lite for vi ut på skoter tur.

Även denna gång så var jag riktigt rädd för att sitta på! Vet int varför men det tar alltid en stund för mej att bli van med hur man skall hålla fast sej...

Vi var och köra på isen! Var till och med allt till lepplax. Jag hittade också till min fammo å faffas villa som vi har sålt. Har int varit dit och se nå efter att vi städa ur den så det var roligt att se stället igen! Jag har så många fina minnen från den villan! Speciellt fina minnen av min fammo å faffa då dom levde.

Efter att vi kört en stund for vi till Christoffers villa och grilla korv på isen och sen begav vi oss hemåt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar