fredag 26 februari 2016

LYCKLIG!

Ojj vad jag e glad nu! Fick goda nyheter av min chef idag!
Jag hade ansökt om en tjänst på 100% som de lediganslagit på Spirea. Och jag fick den!!

Så efter att jag har fått fixat ett läkarintyg så är jag inte längre vikarie på Spirea utan en anställd! Trodde aldrig att det skulle gå så snabbt för mej att få en tjänst! För det mesta när man gått ut skolan som närvårdare får man bara vikariat i några år eftersom de typ int finns så många tjänster lediga men jag hade tur! Det känns så skönt att int behöv fundera på dedär nåmer!

Har annars också haft en bra dag! De hade 30% på allt vid Erkinhalli idag! Och jag älskar när saker är billiga så när jag vaknade imorse skyndade jag mej dit med jonna och toni. Hittade nog en hel del! Och bara sånt som man behöver! Köpte TVÅ kappsäckar, en liten och en medelstor. Har tänkt köpa en kappsäck i många år men har int hitta nån som jag har varit nöjd med före nu.

Har också varit och se på bilar idag. Men jag hittar int nå som jag vill ha, är kanske lite för "krantto". Så får no bara sök vidare! Jag har typ två månader på mej att hitta en ny bil! För jag skall ha en ny bil före vi far till Sverige.  Och det skall vi göra i April.

Fick en försenad födelsedagspresent av älskling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar