måndag 22 februari 2016

Life is tough, my darling, but so are you!

Bloggade inte ihelg eftersom jag int had så myki å sejj. På lördag jobba jag morgonskift, var till n&js husbygge å se och satt sen hemma på kvällen och spela minecraft med lillebror Kim.
På söndag jobbade jag 9-21. När jag slutade for jag en stund till Christoffers och sen hem.

Idag har jag varit ledig! Har tränat, lagat mat, kollat på the big bang theory och spela minecraft.
Mitt hår har varit riktigt hemskt en lång tid nu! Har länge tänkt klippa mej men har bara inte tagit tag i det. Men idag klippte mamma mej. Jag ville bara ta bort de nötta topparna så de syns kanske på så sätt int nå större ändrig.
Men mitt hår känns och ser mycket fräschare ut!

Går int å sätt upp nå bilder så måst prov senare om det sku gå då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar