onsdag 10 februari 2016

Efter att ha tryckt i mej värkmedicin och luggit i sängen och kollat serie så blev min mage bra!

Så jag kom mej upp ur sängen! Plockade upp i mitt rum och for på en promenad med Hanna i regnet.

Sen har jag luggit i soffan och sett på Sofias änglar och farmen med en del av familjen. Haha förstår inte hur det gick till men helt plötsligt blev jag beroende av tv-programmet farmen. Förr orkade jag int kolla på det med familjen men en dag hade jag så tråkigt så jag såg ett program med dem och fastnade direkt.  Programmet handlar om människor som bor på en farm var de försöker leva som bönder levde på typ 1800- talet. Varje vecka får de ett uppdrag som de skall försöka klara av. Farmen är en tävling. Deltagarna tävlar för att få stanna där och den som är kvar längst vinner! Haha fin förklaring,  tack. Men de e int så lätt att förklara!  Iallafall ede ett kul program! Det sänds i tv4.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar