söndag 14 februari 2016

14.2

Det är ju alla hjärtans dag idag då. Och vad gjorde vi för att fira? Ingenting!
Kan nog säga att jag e lite besviken att vi inte gjorde någonting men sådär är det varje år!

Man har höga förväntningar på alla hjärtans dag! Man förväntar sig lite att allt skulle vara roosa moln denna dag. Men är det någon gång så? Vardagliga saker är ändå där även om det är alla hjärtans dag!

Jag tycker nog att alla hjärtans dag är en rolig dag. Men det har blivit överskattat. De som är i ett förhållande har stor press på sig att göra någonting riktigt speciellt denna dag.
Den som är singel känner sig ensam denna dag. Är det så det skall vara?

För att ni inte skall förstå fel så hade jag och Christoffer nog tänkt göra nånting! Men vi var ju på bio igår så vi skippade att fara på dejt idag! Och jag tycker det är bra med en dag som man uppskattar sina vänner extra mycket.  Vi borde bara få bort pressen från denna dag så att man inte varje år behöver känna sig dålig bara för att man inte gjort nånting speciellt eller för att man är singel.

Det är även min födelsedag idag! Det firades med presenter och min syster hade bakat en tårta!  Min mommo och moffa kom hit på födiskaffe och nästan hela familjen var samlade. Bättre kan det väl inte bli!

Fick blommor av älskling och av Madde & jyck.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar