söndag 23 oktober 2022

Huset

Över en månad för sen 🙈 Har bara inte orkat sätta upp före och efter bilder från vårt renoveringsprojekt. Men nu blev jag taggad på det så här kommer bilder. Jag blir galen på blogspot. Har försökt få bilderna i raka rader men nej, tydligen inte... Så nu blev det helt ojämnt men jag ger upp.


 FÖRE:                                                                                       EFTER:










                     

     


Hann börja grundmåla lite innan jag kom 
att jag inte hade någon före bild 


Sista bilden har ingen före bild. 
Vi är så nöjda med resultatet! Som ni ser har vi målat alla innerdörrar vita och det blev så mycket ljusare och fräschare. På bilderna ser alla väggar vita ut tycker jag... men vissa rum har faktiskt ljus beige färg och vissa rum är ljusgråa. Endast ett rum har vita väggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar