söndag 23 augusti 2020

Sista semesterveckan

 Nu är min sista semestervecka över! De blev en fin vecka.

På måndag började André jobba. Jag började dagen med en cykeltur vilket var galet tungt och jag fick snabbt inse att min kondis är på botten. For till Julias på eftermiddagskaffe. På kvällen var jag och André och frisbeegolfa med familj och vänner och sen ett varv till skjutbanan. 


På tisdag körde jag ett hårt hemmaträningspass. Var så slut efteråt så fick vila 🙈 Då André kom hem var vi till hans föräldrar på kaffe och sen på frisbeegolf med Dani och Nina.

Onsdag började med en cykeltur. Fick besök av Nenni, Ale och Janina på förmiddagen. En skön dag! Vi var ut på promenad, hämtade lunch från Pavis och hade fika. Kvällen spenderades tillsammans med min familj.


Min torsdag var väldigt låååång och jag hade tråkigt för första gången på många månader. Nuförtiden har jag alltid mycket att göra så jag är så ovan med att ha tråkigt. Och André var på andjakt hela dagen så då var allt extra tråkigt.
Jag for ut på en cykeltur, arbetade i trädgården och kollade ikapp mej på idol. På kvällen for jag allt till Kaustby med Jimmy, Kim och Lucas för att frisbeegolfa.


På fredag städade jag hela huset och kollade mera idol. Mot kvällen for vi till villan för att sova där. En stor del av min familj var där och vi hade så roligt! Vi simmade, fiskade, spela land&stad och åt gott. 



På lördag satte vi igång med att arbeta. Vi har ett tag nu hållit på att bygga en till "mindre villa" med bastu och ett sovrum. På samma gång bygger vi ut verandan så det är mycket pågång. Vi kom hem först mot kvällen och var så trötta så vi körde på hemmakväll med filmmys.

Jag är mycket medveten om att jag helt plötsligt började ha texten i mitten istället för på sidan men de går int att ändra. Bloggers har uppdaterats och jag håller på att bli galen för allt bara krånglar!!!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar