fredag 7 augusti 2020

Kalajoki

Tar mig int tid att blogg om de vi hittar på nu på semestern men vill ha att titta tillbaka på så måst försök! 

I lördags for vi till Kalajoki med en del från min familj och Jennifer och Tossi från Andrés familj. Jag har i många år velat prova på äventyrsbanan i Kalajoki så nu bestämde vi oss för att förverkliga det efter allt mitt tjat. Vågar påstå att det inte uppfyllde mina förväntningar! Nog var de roligt men int behöver jag fara dit nå fler gånger. 

Efter många timmar vid äventyrsbanan for vi till stranden och hänga.

Till natten bäddade vi åt oss i bilen och hade öppen backlucka så att vi fick ligga och umgås med familjen. Så mysigt! Det regnade och åskade men njöt ändå så vansinnigt mycket!







Suddig bild men se så söt min systerson e! Njöt så av att lillkillen så gärna ville vara i backluckan och myysa. Sa ofta`"Motti goosa" och ville många gånger att vi tar upp juppi för att ta bilder av oss. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar