måndag 28 oktober 2019

Shop til' you drop

Idag har jag varit på shopping till Kokkola. Just me, myself and I. Så skönt att bara gå i affärer, ingen stress och inget extra att fundera på!

Brände en hel massa pengar men de kändes okej för på senaste tiden då jag har shoppat har jag inte hittat så mycket så jag tog i kapp mej från alla de gångerna.
Köpte jag lite julklappar så nu har jag inhandlat över hälften av alla julklappar redan! Försöker att i år börja tidigt och bara köpa då jag råkar hitta något istället för att ha bråttom med det sen strax före jul och behöva ha julstress.


 Istället för att äta ohälsosam mat köpte jag en grön hälsosam smoothie. Kommer int ens att låtsas att jag var nöjd med mitt beslut. Den var vidrig å smakade gräs med jord i. Lämnade hungrig och fick köpa chips för att klara mej hem.

Hur charmig e inte min fästman?! 🙈🥰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar