måndag 21 oktober 2019

Ledig!!!!

Att först få ha ledig helg å sen fortsätta med ledig måndag, LYXLYXLYX!

Så efter en lång skön sovmorgon på lördag hade min Milioabstinens blivit för stor så jag och André var och busa med honom. På kvällen var vi på kaffe till Fia och Mattis.

Även på söndag blev det en lång sovmorgon! Vet int vad jag ska börja göra!! Sover och sover och sover men har ändå ingen energi eller ork... Vet int om de e höstmörkret eller vitaminbrist.

Nå iallafall så hängde jag och babe med min familj hela söndagen! Vi for ut å vandra i esseskogarna till ForsJannes stugo. Ingen av oss hade varit dit förrut så vi tyckte att de var dags!
Vi stannade på ett berg och gjorde upp eld och festade med korv, pinnbröd och oboy (kom ihåg att vi var i esse så ett mycket litet berg alltså;).
Vi avslutade kvällen med kaffe hos Jonna och Matti.

Idag har jag tagit det lugnt nästan hela dagen. Kollat serie och så. För att inte bara lata mig har jag tränat och varit ute på promenad med hunden också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar