måndag 10 juni 2019

Tillbaka med mer motivation än någonsin

Efter en perfekt helg med massor av kompis-,familje- och pojkvänshäng har jag startat den nya veckan på bästa vis!
Har haft ledigt hela dagen och äntligen fått vila ut ordentligt. Full med energi klippte jag gräsmattan och for sen ut på länkki med Lina. Efter löprundan hoppa vi på pedre å for till punsare på sommarens första dopp.

Min förskylning som jag skrev om i förra inlägget höll i sig i flera veckor så idag var första dagen jag vågade träna efter att jag varit sjuk.

Varit vid syster Nillas bygg och då jag kom hem var jag så taggad på att fara på kvällslänk så jag och Lina for på en till runda.

Jag? Jennifer Sundqvist?? Hon som hatar att springa???

Orsaken till att jag är så motiverad på att börja springa och träna är för att jag har anmälat mig till TOUGHEST!!! Har drömt om detta så länge! Så gärna viljat prova på detta! Men måste fila lite på formen så att jag orkar ta mig genom utmaningen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar