torsdag 2 juni 2016

Tanned girl

Nu är jag brun! Sku önsk att jag sku kuna sejj att jag har luggit å sola så myki men nejj, de e bara fake. Jag var på spraytan igår. Det är såååå skönt att vara brunare!  Nu slipper jag att skämmas över mina vita ben och jag behöver inte stressa över att hinna sola så att jag får nån färg.
Fick int ha på mej nå bh på hela dagen och jag hade kvällsskifte den dagen. Så jag sprang alltså utan bh i jobbet. Jag kännde mej som världens äckligaste människa. En sak lärde jag ju mej iallafall;  fara på spraytan en dag då du e ledig och int behöver vara mellan folk!!!

Det är så svårt att få bild! För skenet bedrar hela tiden så huden ser olika ut för varenda bild man tar. Men försöker sätt upp nå bild så att ni får se iallafall. Före å efter bilden e int så tydlig heller men sådär ede.



mina fötter före jag duschade första gången

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar